Keresés

VAGYOK, AMI VAGYOK / Varázshegy Színházi Műhely-Nagyvárad

November 10., 21.00 - ARADI KAMARASZÍNHÁZ


William Shakespeare - Florian Chelu Madeva
Vagyok, ami vagyok - I am who I am

A Vagyok, ami vagyok - I am what I am című előadás Shakespeare-monológok és megzenésített szonettek füzére, olyan koncepció szerint felépítve, hogy az egyes szövegrészek párbeszédet folytatnak egymással. A játék során egy komplex Shakespeare-portré rajzolódik ki, mely egyrészt a színpadi művekben rejtőzködő drámaírót, másrészt ugyan annak az embernek a szonettek által megmutatkozó arcát, titokzatos személyiségét tárja a néző elé. Az előadásban elhangzó szonetteket Florian Chelu Madeva zenésítette meg, és ezeket a közönség eredeti Shakespear-i angol nyelven hallhatja.

A produkció alkotói csapata összetételét tekintve valódi európai modell lehetne, hiszen magyar, román, angol és görög nemzetiségű alkotók hozták létre. A 75 perces előadást két nyelven, magyarul és angolul játsszuk, a színpadon elhangzó szövegek magyar és román fordítását feliratozva olvashatja közönség.

Az október 11-i bemutató követően a produkció díszelőadásként részt vett a Kaleidoszkóp Nemzetközi Versfesztiválon, melyet idén Pécsett, Európa Kulturális Fővárosa rendezvényeinek keretében rendeztek meg.

 

Díszlet-jelmez: Janis Vasilatos
Előadják:
Mátyás Zsolt (Temesvári Csíky Gergely Állami Magyar Színház) 
David Luke Michael Bryan (Nagy Britannia)
Florian Chelu Madeva – gitár
Mircia Covaci - fuvola
Alexandrina Chelu – vokál

Forgatókönyv: M.Józsa Tímea

Rendező: Mátyás Zsolt Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése